28 Temmuz 2009 Salı

Kim Bu ÇocukSu?








Çok mu Çocukça Geliyor yazdıklarım? ya da anlaşılmıyor söylemek istediklerim? İyi ama ben birşey anlatmıyorum ki! birşeyler anlatan çok insan var ben sadece içimden geçenleri bu otobüse bindiriyorum ve yolluyorum uzaklara o kadar...
Hadi yazdıklarımı da geçtim peki ya hareketlerim? söylediklerim? lakaplarım? şarkılarım? filmlerim? hayırr hiçte çocuksu değil. hem kimmiş bu çocukSu? benim adım ÇocukSu değil ki! kaldı ki ben içimden geldiği gibi davranıyorum ve öyle de yazıyorum bu duruma bir açıklık getirmek istedim sadece. bu böyle biline. ben rahat davranmaktan yanayım.



aslında bunları yazım bırakacaktım ama gönlüm elvermedi :P bak ne ekliyorum buraya:



Beklediğim ve Görmek İstediklerim Nerde?
Yerinde Durmayanlar...
Hadi Önce Güldür Sonra Ağlat Sende!
Cehennemi Yaşatanlar...
Kalbim Gibi el değmeden üretildi sevgimde.
Bin Parçaya Bölenler...
Yalanları Alet ettikler Hayalime!
Herşeyi mahvedenler...
İstediğin gibi olmamı sağladın işte!
Kendini beğenmişler...
Bir gidip gelmişler, Beni kahretmişler, Kabus gibi gerçekleri Süslemişler,gözlerimi bağlamışlar, ellerime yapışmışlar, uzaklara taaaaa uzaklara atmışlar...


Neyi Düzeltebilirsin Yaşadıktan sonra?
İzi kalır Unuttuğumu Sansamda.
Başlarım Belki Umutla yarına
Hadi Gel, Oda Senin olsun! Onu da Boz! Beni Yine Körelt!


***

bir yerlerde birşeyler söyleniyor,
içinde adım geçmeyen...
çok dokunan, ezen
Hemde Pes Ettiren...

Baş harflerinden sevda oluşur,
hecelersen Aşk olur,
yok eğer bir çırpıda silersen
Ben Kalırım sadece o da unutulur.

yangın yeri gibi yüreğim
etrafı yasak alan şeritleriyle çevrili
Yaklaşıyor itfaye sesleri
belki de yanıldım; bunlar terkedişinin ayak sesleri...

gizlemenin bedeli midir birgün hatırlamak?
unutmak için illâ ihanet mi gerekli?
ne kadar hafifletir acıyı ağlamak?
ya da sadece sevmedi diye mi üzülmeli?

son mısramsın benim, her daim aklımda kalacak...
Bir Kelime-i Şahadet Söylenecek Birde o mısra.
emin ol ki bu kul yazdıkları yüzünden Cehennem Narında Yanacak,
Bu gidişle zaten ya yanacak ya da kurban olacak.


**** Şizofrence Yazı Dizisi Diyorum Bunlara :D Ayy bunları nasıl yazabiliyorsam. Ne kadar sıkıcıyımm böyle şeyler yazdığım için.


Günün şarkısı:Yeni Türkü <> Fırtına

Günün Özlü Sözü: KARDEŞLERDE EPİCA'LI DUMAN'LI PENTAGRAM'LI FESTİALLERE GİDEBİLSİN İSTİYORUMMM! ABİLERE VE ABİME SESLENİYORUMMM!

Günün ifadesi: :Boşgezeninboşkalfası: