6 Temmuz 2009 Pazartesi

Anasına Yandımın Sürmenaj'ı!

"Senden Yüz Buldukça Gelip Bana Saldıran Düşlerim, Rüyalarım Var."

Derdim Nedir Bende Hiç Bilmiyorum birşeyler beni dürteley
ip duruyor. noktayı nereye koyacağıma bile karışıyorlar. hayır hayır, yeter diye bağırmak için henüz erken çünkü daha yeni başladılar.Tadını çıkarın Ben uzun ömürlüyüm.

Evettt gelelim şu gölgelerimizeeee.
bir kere şunu kafana iyi sok; hayatımda hiç yanyana gelmediğim bir insansın. öyleyse ne haddine rüyalarıma girmek? bu ne cürret. ya en başından anlaşırız ya da sen yanımda tin tin dola
şırsın bunu kabul et tamam mı? ;)
Bu aralar pisikopatlığım üzerimde her önüme gelen " ben sana
katlanmam sen bana katlan" ayaa yapıyorum.

Şuan önümde bi tabak dolusu dondurma var ve ben Hâlâ duruyorum. Yumulsana kızımmmm dondurmayaaa! ( off enfess :D)
Arkadan da Yasemin Mori'ko efekt yapıyor bana " Kuzgguuuunnn İçindeeeee Nelerr Vaaarrrr?" diye. Şimdi Saymaya başlasam mı içimde neler olduğunu Köşk? :D
SuTuğçem Blog Açmış Hayırlı Uğurlu olsun efemm Gelicem bigün baskına hiç merak etme adresini bi' alayım . Hazır Blog Demişken " Böcek" in yazılarına rastladım bi' yerde iyi ki de raslamışım diyorum çünkü hepsi birbirinden güzel :)Kendisi bi'gün köşküme bekliyorum, hani öyle çok rahat ve güzel bir yer değil ama yine de ferahtır, Güneş Alır :D
Ha Güneş Demişken yaaa inanılmaz bi'şey olduu! Bir site var http://www.sketchswap.com/ Diye Karşına çıkan ekrana ismini yazıyorsun ve sağ alttaki butona tıklatıyorsun resmini çiziyor! anammm ben 2 tane yaptım bir adımla birde hem adım hemde soy adımmla :D İlla Bi Uyanıklık yapıcam tabi. aha iki resmi de ekledim gözün şişene kadar bak :D

"
kuyunun ağzı yuvarlak ama içi kare
benim bilmecem var cevabı 4 hece
içimde sana karşı birşeyler var henüz yeni
ama hepsi birden döküldü göklere."

Dün mü yazmıştımm, öbürsü gün müüü hiç bilmiyorum ama bildiğim tek birşey var o da yazdığım hemde sürmenajdayken! Kendimle birkez daha gurur duydum desem yalan olmaz yani. Çünkü son yazdığımı çok beğendim.Demek ki kafam sakatken daha iyi yazabiliyormuşum:D Beni bu hale düşürenler utansın! inledim sene boyunca yarışmalarda! artık yazdığım iki-üç kruşluk hecelerin gazabına uğruyorum.Tabii gene sitemim kendi içimde. yoksa knuoşmaya gelince bak nasıl konuşuyorum ama;


+bu sene bana cok yardımcı oldun her konuda hatta bırcogunu tek basına sırtlandın yaptıkların ıcın bırkez daha tesekkur ederim

*Rica Ederim. Çok Fazla birşey Yapmadım aslında :)

+mutevazıyız de



N'aaapsaydım acaba? Acaba? Caba? Aba? Ba? A? aaaaaa! Devreler gene karıştı ben gidiyrum zaten beynimde şuan Yasemin Mori'ko 'nun kuzgu ve Raymştayn'ın engel'ı karıştı. başım fecii dönüyorr bana müsadeee.


Günün özlü sözüNeden olduğunu bilmiyorum ama benden hiçbi bok olmazmış gibi hissediyorum.


Hiç yorum yok: