10 Haziran 2009 Çarşamba

Uzay'da Hayat Var!

Söze Nerden Başlamak Gerekir diye 20 dakikadır Düşünüyorum Ama henüz karar verebilmiş değilim :D asıl vasat olan ne yazacağıma da karar veremedim :D ama öncesinde kendi kendime söz verdim: Bloguma Karamsar Yazılar yazmak yok! Öyle ağlak ağlak şeyler yazmak istemiyorum. Blogum neşeli dolu, geyik yuvası gibi olsun istiyorum :D karamsar yazılarımı da artık günlüğüme yazarım :D

Karamsar Olmayacak Ama biraz isyan gibi olacak: Deep Purple ve Dream Theater Konser var Ama ben İkisinede Gidemiyorum! Yuh yanii. Hatta yuha yanii. eğer 15 yaşındaysanız hayat gerçekten çok tırt :D

Cuma günü elime alacağım o kağıt parçası ( Pek Sevgili Karnem Olur) bakalım bu sefer bana hangi süprizleri yapacak?

Feysbukta bu grup açılmış " Teşekkür ve Takdir belgesi almayalım ağaçlar yok olmasın" diye, Çok tuttum :D okulda bunun için kampanya başlatacağım :D tabii ki gelecek seneye :D

İtiraf Ediyorum: Dünkü Pikniğe Gitmediğim için pişmanım. 3 Ay boyunca güneş Hocayı Göremeyeceğim bu ne korkunç birşeydir! Tanrım, Neden?

SBS Zamazingosunun etkisi altında kalmayan Tek çocuk olduğum için çok şanslıyım :D Gelsin SBS, Girsin Sisteme!

Dünyaya Sövgülerimle... Neden Ben hâlâ Anneme Oyuncak Orgu aldıramadım ya? Millet Gitarlarıyla boy boy fotoğraf çektiriyor ben daha bir oyuncak orgu aldıramadım. Adaleti böylesine :D

Dünkü Yediğim ekmek tatlısı hiç güzel değildi be :D ben daha iyilerine layığım.

Şu Vodafon reklamlarından tiksinmeye başladım. o ne kadar kalın sesli bir " Dış Ses". yerimden sıçrıyorum duyunca :D


yolda yürürken kopan plastik tokam. Seni hiç unutmayacağım. Bunu bana nasıl yaparsın?

Abi Artık Şu Bilgisayarın Monitörüne parmaklarını sokma yaa! ben silmekten sıkıldım sen bilgisayarı parmaklamaktan sıkılmadın.

İşin doğrusu Şu başka gezegende hayat bulma olayları beni korkutmaya başladı. En iyisi ben herkesten gizli bir örgüt oluşturayım ve uzayda hayat bulma çalışmalarına katılayım :D erkenden yer kapmak lazım :D


Tam dinletiyi sunacağımız gün, Prova esnasında yanan elektrik telleri.Provayı durdurduğunuz için size minnettarım :D Aramızda söz keselim diyorum hani :D size karşı nötr değilim :D

Dream Theater'ın Hollow Years Şarkısı ne ne süper bir şarkıdır öyle. Kaç gün bıkmadan dinliyorum.


Sözüm sanadır Amerikan Sineması! Yıllarca Uzaylıyı bir öcü gibi tanıttın! napıyorum ben yaaa :D
Yazının sonuna geldik Perili Köşk'ümün Sevimli Hayaleti :D Bu seferlik bu kadar olsun. sonra seni gene eğlendiririm ;)

Hiç yorum yok: